Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

<< Vissza a Szakkönyvek aloldalra

Dr. Papp-Váry Árpád: Marketing a gyakorlatban

"Papp-Váry könyve a legjobbak között van, amelyeket e műfajban olvastam, pedig ő még nem is élt, amikor elkezdtem, másokhoz hasonlóan megérteni, felfedezni, miről is szól a marketing Nyugatról jött fogalma és koncepciója. Könyve előadásmódjában, a témák, tudnivalók kifejtésében tökéletesen igazodik ahhoz, hogy a marketing nem más, mint józan paraszti ész, így a megfogalmazásai világosak, ''józan paraszti ésszel'' könnyen követhetők, mentesek minden túlbonyolítottságtól és hókusz-pókusztól, ami annyi marketing szakkönyvnél nehezíti, hogy hozzáférjünk mondanivalójának lényegéhez. Elfogult lennék? Talán, de legfeljebb csak annyiban, hogy elég marketing könyvet olvastam ahhoz, hogy becsüljem az igazán jókat." Dr. Osman Péter kandidátus, Magyarország egyik leggyakrabban publikáló recenzense

Vélemények Papp-Váry Árpád „Marketing a gyakorlatban” című könyvéről:

"Kiváló szakirodalom és szórakoztató olvasmány egyben! Informatív, érdekes, humoros és naprakész. Örülnék, ha hamarosan olyan szakembereket üdvözölhetnék csapatomban, akik a könyvben található széles ismeretekkel rendelkeznek. Nélkülözhetetlen mű, mindenkinek ajánlom - nem csak vizsgaidőszakban!"
Nagy Szilvia, a MasterCard Europe Horvátországért és Szlovéniáért felelős marketingmenedzsere


"Papp-Váry Árpád legújabb könyvével igazi meglepetést okozott. Jó érzés látni, olvasni, hogy milyen magabiztos szellemi fölénnyel haladja meg az előző évtized álságos szakmai vitáit: a marketingkommunikáció és a public relations viszonyáról, belső összefüggéseiről, a márkaépítés gyakorlatáról, és a brandnevek piaci értékeiről. Szellemes, tárgyszerű, alapos és magával ragadó könyv, csöppet sem tankönyv-ízű, sokkal inkább gondolatébresztő, töprengésre késztető olvasmány. Jó lenne hinni, hogy az oktatási intézmények falain túl is felfigyel erre a könyvre a szakma."
Dr. Varga Mihály, a PR Herald online public relations magazin főszerkesztője, a BKF óraadója 


"Úgy olvastam, mint a Harry Pottert. Közvetlen nyelvezetű, érdekesen és szórakoztatóan megírt, gyakorlatias könyv. Végre összefoglalót kaphatunk a szájhagyomány útján terjedő marketing történetekről, legendákról is. Hiánypótló! Capitulatus!"
Dr. Csépe Andre,a PhD a BKF Marketing és Üzleti Kommunikációs Intézetének docense


"Papp-Váry könyve a legjobbak között van, amelyeket e műfajban olvastam, pedig ő még nem is élt, amikor elkezdtem másokhoz hasonlóan megérteni, felfedezni, miről is szól a marketing Nyugatról jött fogalma és koncepciója.
Könyve előadásmódjában, a témák, tudnivalók kifejtésében tökéletesen igazodik ahhoz, hogy a marketing nem más, mint józan paraszti ész, így a megfogalmazásai világosak, ''józan paraszti ésszel'' könnyen követhetők, mentesek minden túlbonyolítottságtól és hókusz-pókusztól, ami annyi marketing szakkönyvnél nehezíti, hogy hozzáférjünk mondanivalójának lényegéhez.  Elfogult lennék? Talán, de legfeljebb csak annyiban, hogy elég marketing könyvet olvastam ahhoz, hogy becsüljem az igazán jókat." 
Dr. Osman Péter kandidátus, Magyarország egyik leggyakrabban publikáló recenzense

A könyv adatai:
A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Tankönyvei
Megjelenés éve: 2008
ISBN: 978 963 7340 67 3