Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

<< Vissza a Szakkönyvek aloldalra

A reklámjog nagy kézikönyve

A könyv a reklámjog rejtelmeibe vezeti az olvasót. A Gazdasági Versenyhivatal, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, a Nemzeti Hírközlési Hatóság szakértői, valamint a reklám- és médiajog területen jártas ügyvédek és a Magyar Reklámszövetség Etikai Bizottsága elnökének, dr. Pázmándi Kingának közös munkája a könyv.

A könyv a reklámjog rejtelmeibe vezeti az olvasót. A Gazdasági Versenyhivatal, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, a Nemzeti Hírközlési Hatóság szakértői, valamint a reklám- és médiajog területen jártas ügyvédek és a Magyar Reklámszövetség Etikai Bizottsága elnökének, dr. Pázmándi Kingának közös munkája a könyv.

A reklámjog nagy kézikönyve többek között bemutatja a reklám fajtáit, jogszabályi és etikai előírásait, a reklámtevékenység egyes szereplőit, részletesen feltárja az egyes ágazati reklámokat és gyakorlatukat, segítséget nyújt a reklámszerződések létrejöttéhez, leírja a jogalkalmazás szervezeti és eljárási hátterét.

A kiadvány naprakész, mivel a magyar jogrendszerbe frissen átültetett a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokról szóló 2005/29/EK irányelv és a kapcsolódó magyar jogszabályok előírásait tartalmazza.
Érthető, magyarázó stílusban íródott, nagyon sok és érdekes gyakorlati példával és jogesettel tették a szerzők érthetővé a jogszabályi előírásokat.

A könyv adatai: 
Kiadó: Complex Kiadó
Szerzők:  dr. Bacher Gusztáv - dr. Csapár Tímea - dr. Kriesch Attila - dr. Miskolczi Bodnár Péter - dr. Pázmándi Kinga - Papné dr. Nagy Viktória - dr. Szántó Tibor - dr. Sylvester Nóra - dr. Tóth Tihamér - dr. Zavodnyik József - dr. Zenisek Andrea
Kiadás éve: 2009
ISBN: 978 963 224 961 2