Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

<< Vissza a Szakkönyvek aloldalra

Sas István: Reklám és Pszichológia

A könyv hiánypótló szerepét bizonyítja, hogy három év alatt már a harmadik kiadását érte el és dobogós helyre került a reklámmal kapcsolatos témájú könyvek keresettségi listáján. Készülőben van az angol nyelvű és nemzetközivé módosított változat, amely várhatóan negyvenkét országban szerepel majd ajánlott irodalomként az IAA reklámiskoláiban. A könyv különlegessége, hogy jól járható utat épít a lélektan tudománya és a gyakorlati reklámszakma határmezsgyéjén, az eddigi "senki földjén". Így nem kimondottan reklámszakemberek számára is rendkívül élvezetes. Hazai és külföldi reklámok sokasága teszi érthetővé és kézzelfoghatóvá azt a több száz ismert és kevésbé ismert fogalmat, amelyre ez a tudomány épít.

Sas István a magyar reklám egyik kultikus alakja, napjainkig a magyar reklámfilmezés látványosan legeredményesebb, bel- és külföldön egyaránt legismertebb rendezője"  megírta mindazt, amit tud erről a világról, egy olyan világról, amitől sokan félnek, hogy manipulál, hazudik, átver minket, olyan dolgokat vetet meg velünk, amit talán nem is szeretnénk.
(Antropos.hu kulturális magazin)
 
Nem állok messze az igazságtól, ha arra hívom fel a figyelmüket, hogy a magyar reklám évszázados történetének, legszínvonalasabb, legszebb alkotását tartják a kezükben.
(Dr.Hoffmann Istvánné, prof.emeritus BKE)
 
Kötelező olvasmány mindenkinek, akit érdekel a reklám, vagy ilyesmiről tanul az iskolapadban, sőt – neadjisten - abból él! De erősen ajánlott belelapozni párszor azoknak is, akik szeretnék értelmiségnek vallani magukat, kicsit érteni, hogy mi folyik napjaink média-reklám-kommunikáció dzsungelében.
(Libri - Könyvajánó)
 
Kiadó:  Kommunikációs Akadémia
Felelős kiadó: Gulyás Gábor
Kiadás éve: 2007. Harmadik, javított, bővített kiadás
ISBN 963 219 790 9