Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Nemzetközi pályázati felhívás a Heinekentől

2012.02.18.

Fennállásának közelgő 140. évfordulója alkalmából a Heineken nemzetközi design versenyt hirdet. A világ minden tájáról kreatív tehetségeket invitál, hogy a közösségi média segítségével tervezzék meg a jövő palackját. A pályázat témája: Hogyan fognak kapcsolatot tartani egymással az emberek a következő 140 évben?

A résztvevőnek nincs más dolga, mint saját palack-tervét feltölteni a márka Facebook oldalára, ott keresni egy partnert, akivel ötleteiket összeolvasztva alkotják meg a jövő palack-design-ját. A nyertes páros alkotása 2012 decemberétől lesz kapható különleges exkluzív csomagokban a világ minden pontján. A nevük pedig szerepelni fog az üvegen.

A pályázat minden eleme a Heineken Facebook oldalán koncentrálódik. Innen lehet letölteni a beküldéséhez szükséges segédletet és eszköztárat, a pályázó itt töltheti fel művét és itt kereshet magának tervező-partnert. A pályázatot csak akkor tekintik befejezettnek, ha a pályázó kiválasztja a neki leginkább tetsző társtervet. Ettől kezdve a két terv együtt, párként szerepel majd a versenyben.

A kultúra és design világából egy nemzetközi zsűri fogja figyelni a galériát, abban a reményben, hogy megtalálják a jövő klasszikusát. Evan Orensten, a Cool Hunting társalapítója és vezető szerkesztője, Mark Dytham, a PechaKucha nemzetközi kreatív hálózat társalapítója, valamint Mark van Iterson, a Heineken tervező csapatának nemzetközi vezetője fogja kiválasztani a három döntőst, akik közül kikerül a következő limitált szériájú palack tervének győztese.

Részletekért és további információ a www.yourfuturebottle.com honlapon.