Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

A Szövetségről

Bemutatkozik a Magyar Reklámszövetség.

Dr. Pócsik Ilona

Dr. Pócsik Ilona a magyar média egyik meghatározó személyisége: munkásságát a Magyar Köztársaság Kiskeresztje érdeméremmel jutalmazták.

1986-1997 között a Magyar Rádió és Televízió kereskedelmi igazgatója és elnökségi tagja. Majd az első országos kereskedelmi televízió, az MTM-SBS kereskedelmi főigazgatójaként sokat tett a TV2 meghatározó piaci pozíciójának eléréséért 1997-2002 között.

2002-től médiaszakértőként részt vett a Médiatörvény és az elektronikus médiaiparággal kapcsolatos elméleti és tudományos munkában és 2005-2006-ban a médiatörvény előkészítésében is.
Aktívan részt vesz a jövő médiafogyasztói felkészítésében a tudatos fogyasztói magatartásra. A 2006-ban megalakult Közhasznú Oktatási KHT vezetőjeként dolgozik a kiskorúak védelmét szolgáló médiaértést elősegítő Media Smart programban, mely összhangban van az EU által meghatározott oktatási trendekkel.
2014-től tagja az NMHH által létrehozott Gyermekvédelmi Internet Kerekasztalnak is.

A szakmai szövetségekben vállalt megbízatásaival a hazai reklám szakma egyik legaktívabb formálója: a Magyar Reklámszövetség alapító tagja, elnökségi tag 1984-2000 között, majd azt követően, mint az I.A.A. elnöke meghívottként vesz részt ma is a Szövetség munkájában. De tagja az Önszabályozó Reklám Testület Etikai Bizottságának is.

Az EGTA (European Advertising Television Group) elnökségi tagja 1998-től 2002-ig.

Címzetes főiskolai tanár. Felsőoktatási Intézményeknél ma is tanít médiaismeretet.