Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Tagozatok

A Magyar Reklámszövetség különböző szakmai tagozatairól.

PPT

A Magyar Reklámszövetség Kutatói tagozata azzal a céllal alakult, hogy népszerűsítse a minőségi piackutatás alapelveit, és a rendelkezésre álló szakmapolitikai eszközökkel érvényt szerezzen alkalmazásuknak a piackutatási iparág kutatói és megrendelői oldalán egyaránt.

A Tagozat alapítói valamennyien részt vettek abban a műhelymunkában, amely a Professzionális Piackutatók Társaságának (PPT) keretei között elkészítette a piackutató szakmára kidolgozott ISO 2052 nemzetközi szabvány magyarországi honosítását és ehhez kapcsolódóan kidolgozta a „PPT minőség” elnevezésű szigorított szakmai kritériumrendszert; majd a négy alapító megszerezte a minőségbiztosítási tanúsítványt azon a minőségbiztosítási auditon, amelyet az Első Magyar Tanúsító Zrt. folyamatosan végez ezen szakmai követelmények alapján. Ezzel harmonizálták tevékenységüket a piackutatás egész folyamatára kiterjedően az ajánlattételtől kezdve a teljesítésig a P&P, a CATI, a CAPI, a CAWI módszerrel végzett közvélemény- és piackutatásokban, valamint a kvalitatív vizsgálatokban és a műszeres nézettségmérésben. E szabványok alapelveinek következetes érvényesítése egyaránt védi a piackutatási szolgáltatók és a felhasználói-megrendelői oldal érdekeit.
 
A Tagozat nyitott és kész megadni a szakmai segítséget azoknak a piackutatási ügynökségeknek, amelyek vállalják az auditálás feltételeit.
 
Alapítók
AGB Nielsen
GfK Hungária
Ipsos
Medián
 
A tagozat elnöke:
Vörös Csilla (AGB Nielsen)