Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Tagozatok

A Magyar Reklámszövetség különböző szakmai tagozatairól.

OOH

A Közterületi Tagozat a Magyar Reklámszövetség keretein belül létrejött tagozat, melynek célja az iparág prosperálásának elősegítése a közterületi reklám szegmensén belül. Az MRSZ OOH Tagozata 21 piaci szereplőből álló szakmai csoportosulás, mely 2016. november 25-én tartott újjá alakuló taggyűlésén választott vezető tisztségviselőket. A tagok egyhangúlag megszavazták Hantosi Bálintot (Outdoor Media Audit Kft.) elnöknek, míg az elnökség tagjai sorába került Fecske Zoltán (Publimont Kft.), Szabó Henriett (Odex Outdoor Expert Kft.), Szelei Szilárd (JCDecaux Hungary Zrt.), Tarnócay Zsolt (Kroc Kft.).

A tagozat tagja lehet bármilyen magyar jogi, vagy magánszemély, aki tagja a Magyar Reklámszövetségnek, közterületen vagy magánterületen elhelyezett reklámcélú berendezésekkel rendelkezik. A Közterületi Tagozat szívesen látja tagjai sorában azokat az MRSZ tagsági viszonnyal rendelkező cégeket is, amelyek azonosulni tudnak a tagozat céljaival. A tagsági viszony a tagozat elnökségének döntésével jön létre.

A tagozat működési rendje (letölthető).

 
Az MRSZ OOH Tagozatának tagjai:
  1.  Alfa Palkát Kft.
  2.  DEFI Hungary Kft.
  3.  Euro-AWK Kft.
  4.  Euro Publicity Kft.
  5.  Horizont Reklám Kft.
  6.  Hungaroplakát Kft.
  7.  JCDecaux Hungary Zrt.
  8.  Kroc Kft.
  9.  Mahir Citiposter Kft.
  10.  Neonlight Média Kft.
  11.  Urbanus Média Kft.
  12.  Pannon Plakát Kft.
  13.  Pont Reklám Kft.
  14.  Publimont Kft.
  15.  Servitum Kft.
  16.  IK Közterületi Kereskedelmi Kft.
  17.  TM Company Kft.
  18.  Odex Outdoor Expert Kft.
  19.  Portland Közterületi Reklámügynökség Kft.
  20.  Outdoor Media Audit Kft.
  21.  OptiPoster Kft.