Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Tagozatok

A Magyar Reklámszövetség különböző szakmai tagozatairól.

Jogi Tagozat

A Jogi tagozat célja, hogy a Reklámszövetség tagjai és a marketingkommunikációs szakma szereplői tisztában legyenek a tevékenységükre vonatkozó jogszabályokkal jogszabályváltozásokkal (pl. reklámadó, reklámtörvény) és a hatósági gyakorlattal. Ennek érdekében a Jogi tagozat meghatározó szerepet kíván betölteni  a reklámozásra vonatkozó és általában a médiával kapcsolatos jogszabályok népszerűsítésében, ismertetésében, értelmezésében és oktatásában, elsősorban az MRSZ tagjai, de tágabb értelemben a teljes piac számára.
 
A Jogi tagozat tagjai olyan elméleti és gyakorlati szakjogászok, ügyvédi irodák, akik a média- és a reklámjog, valamint egyéb kapcsolódó jogterületek terén jelentős tapasztalattal, illetőleg oktatási gyakorlattal, publikációval rendelkeznek. 
 
A Jogi Tagozat a Magyar Reklámszövetség égisze alatt kiemelt küldetésének tartja, hogy tagok számára akár a három szekció sajátosságait szem előtt tartva állásfoglalásokkal, a törvényi változások értelmezésével segítse a tagok és tágabb értelemben a piaci szereplők működését.
 
A Jogi Tagozat egyik kiemelt szerve az MRSZ Etikai Bizottsága, amely a közzétett reklámokkal szemben benyújtott panaszok kivizsgálását folytatja le a 2015. június 30-án életbe lépett új Magyar Reklámetikai Kódex alapján. Az MRSZ Etikai Bizottságának elnöke Dr. Bacher Gusztáv – egyetemi oktató, ügyvéd, a Szecskay Ügyvédi Iroda képviseletében.

 

 

A Jogi tagozat elnöke: 

Dr. Pánszky Gyula - Pánszky Ügyvédi Iroda vezetője
 

Tagok:

Pánszky Ügyvédi Iroda
Szecskay Ügyvédi Iroda
NUIR - Dr. Nemes Ákos Ügyvédi Iroda
Dr. PhD. Pázmándi Kinga – egyéni tag (intézetigazgató, tanszékvezető​, egyetemi docens, BME Üzleti Tudományok Intézet, Üzleti Jog Tanszék)
Oppenheim Ügyvédi Iroda
Morley Allen & Overy Iroda
M-RTL Televízió Zrt képviseletében a Szepesi és Társai Ügyvédi Iroda