Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Tagozatok

A Magyar Reklámszövetség különböző szakmai tagozatairól.

IAB

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött tagozat, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) szakmai szervezet hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezet céljai:

  • A szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése.
  • A digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése.
  • Szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben.
  • Egy iparági „közös hang” megteremtése, a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok irányába való folyamatos, hiteles kommunikáció​

 

Az IAB Hungary új elnöksége:

 
Elnök:                                   
Barnóth Zoltán (GroupM) 
 
Ügyvezető:
Somogyi Endre
 
Elnökségi tagok:                

Brindza Gábor (Madhouse)

Ihász Ingrid (MEC)

Juhász Péter Tibor (Magyar Telekom)

Kardos Gábor - alelnök (Magyar Jeti)

Nagy Tamás (PHD Hungary)

Novák Péter (Hasznaltauto.hu - Schibsted Media Group)

Szutor Ferenc (Adverticum)

Turóczi András (Dentsu Aegis Network)

Ziegler Gábor - alelnök (CEMP SH)

                                      

További információ: www.iab.hu