Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Tagozatok

A Magyar Reklámszövetség különböző szakmai tagozatairól.

Hot Marketing Club

A HOT Marketing Club 2011. májusában a Gerilla- és Vírusmarketing Tagozat jogutódjaként született meg. A Gerilla- és Vírusmarketing Tagozat 2008 elején olyan gondolatisággal jött létre, hogy az akkor friss és innovatív alternatív reklámozási eszközöknek szolgáljon platformként -, egyfajta piaci válaszként az alternatív marketing eszközök felértékelődésének trendjére.

Ezt az elképzelést frissítették a tagok 2010 első felében azzal, hogy kihasználták a web 2.0 adta lehetőségeket és szakmai tudásmegosztás céljából "beköltöztek" egy facebook group-ba. A keretek frissítése mellett a HMC tematikai bővítést is jelentett, mivel szeretnének befogadni mindent, ami friss, alternatív, non-tradicionális: legyen szó gerillamarketing-kampányról, akár online videó tartalomról, akár valami social media újdonságról, vagy akár egy okostelefon-alkalmazásról...
 
A HMC facebook groupjához bárki csatlakozhat, annyi megkötés van csupán, hogy havonta minden tagnak egy értékes szakmai anyagot meg kell osztania a közösséggel, ez lehet akár egy releváns hír, kampány-esettanulmány, kutatási publikáció, könyvajánló etc. A HMC facebook grouppal párhuzamosan elindult egy rendszeres offline szakmai találkozó-, divatos szóval élve, meetup-sorozat is.
 

A Tagozat elnöke: Kaizer Gábor


A HMC weboldala: www.hmc.hu