Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

Sajtó

Amit mi írunk, és amit rólunk írnak.

Sajtó

Tiltakozunk a reklámadó bevezetése ellen!

2014.06.04.

 Példa nélküli szakmai összefogás a reklámadó bevezetése ellen

A Magyar Reklámszövetség a tegnapi napon arra kérte a médiavállalkozásokat és a szakmai szervezeteket, hogy csatlakozzanak a tervezett reklámadó bevezetése elleni június 5-ei tiltakozáshoz.

A tegnapi felhívásra eddig példa nélküli módon mozdult meg az egész kommunikációs ipar, a felhíváshoz csatlakozó médiafelületek száma jelenleg meghaladja a 60-at.   

A tiltakozáshoz eddig csatlakozott

- a TV-csatornák közül a Cool, a FEM3, a Film+, a Film+2, a HírTV, a Muzsika TV, a PRO4, az RTL Klub, az RTLII, az RTL+, a Sorozat+, a Story4, a Story5, a TV2, a Super TV2, a Viasat3, a Viasat6,

- a rádiók közül a Class FM, a Gazdasági Rádió, az Info Rádió, a Juventus Rádió, Katolikus Rádió, a Lánchíd Rádió, és a Music FM,

- a nyomtatott sajtótermékek közül a Blikk, a HVG, a Magyar Nemzet, a Metropol, a Népszabadság, a Népszava, a Nemzeti Sport, a TVR-7,

- az online felületek közül a babaszoba.hu, a blikk.hu, a citromail.hu, a femina.hu, a gphirek.hu, a hazipatika.hu, a hirkereso.hu, a hir24.hu, a hvg.hu, az index.hu, az investor.hu, az iwiw.hu, a komment.hu, a kremmania.hu, life.hu, a mandiner.hu, a metropol.hu, az mno.hu, a napi.hu, a nepszava.hu, az nlcafe.hu, a nol.hu, a nosalty.hu, az nso.hu, az origo.hu, a portfolio.hu, a postr.hu, a quart.hu, a startlap.hu, a storyonline.hu, a szoftverbazis.hu, a tafelspicc.hu, az uzletresz.hu, a vezess.hu, a videa.hu, a wellnesscafe.hu, és a 444.hu.

Csatlakozott a felhíváshoz három kommunikációs szakmai lap online felülete, a kreativ.hu, a mediapiac.com és az mmonline.hu.

A televíziós csatornák elsötétítéssel, a rádiók a tiltakozás szövegének beolvasásával, a nyomtatott sajtó fehér lappal, az online felületek szintén elsötétítéssel fejezik ki a reklámadó bevezetése elleni tiltakozásukat. A tiltakozással egyetértők az MRSZ holnapjáról letölthető template segítségével fejezhetik ki álláspontjukat a facebook-oldalukon és honlapjukon egyaránt.

A mai napig támogatásukat fejezték ki a kezdeményezéssel kapcsolatosan a kommunikációs iparág alábbi szakmai szervezetei: a Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség, az Interactive Advertising Bureau Hungary, a Magyarországi Műsorszolgáltatók Egyesülete, a Magyarországi Tartalomszolgáltatók Egyesülete, Professzionális Piackutatók Társasága, és teljes ügynökségi tagságával a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége.