Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

<< Vissza a Szakkönyvek aloldalra

Kádár Magor: Kampánykommunikáció. Kézikönyv a kommunikációs kampányok elemzéséhez és tervezéséhez

Bármerre járunk, kommunikációs kampányok üzeneteibe ütközünk. Mindegy, hogy terméket vagy arculatot promoválnak, eszmét vagy politikust kívánnak eladni, esetleg társadalmi cselekvésre buzdítanak vagy az adónk 2%-át kérik: a tervezett kommunikáció leghatékonyabb eszközével állunk szemben. Halkabban vagy erőteljesen, álcázva vagy burkoltan, nemes vagy kétes tisztaságú célt követve a kampányok befurakodtak mindennapjainkba, életünk részévé váltak.

Bár felépítésük és működésük bonyolult, a kampányok tervezési technikája elsajátítható. Ehhez nyújt segítséget ez a könyv, gyakorlati szempontból mutatva be az alapvető kampánytípusokat, a célcsoportjaik meghatározását és az elérésükhöz alkalmazható eszközöket. Haszonnal forgathatják a könyvet a kezdő vagy gyakorlott kampánytervezők, akárcsak a civil szervezetek, intézmények vagy pártok keretében tevékenykedők is, akik szervezetük kommunikációs tevékenységét kívánják eredményesebbé tenni. 

Kiadó: Kriterion Könyvkiadó, Kolozsvár
Megjelenés éve: 2008