Vissza a főoldalra vagy Válassz témát!

MENÜ

<< Vissza a Szakkönyvek aloldalra

Marketing nélkül nem megy

"Ha Ön udvarolt valaha, házasságban él, felelt az órákon, érettségi vizsgán kellett megfelelnie, beszámolt főnökének, akkor Ön már bizonyosan volt marketinges szituációban. Önnek el kellett adnia egyéniségét, tudását, teljesítményét. "A marketing nem minden, de minden marketing" - ez nemcsak szakmai meggyőződése, de életszemlélete is a "Marketing nélkül nem megy" című kötet szerkesztőjének, aki több évtizedes gyakorlati tapasztalat és oktatói múlt alapján egyre kétségbevonhatatlanabbnak tartja ennek igazságát.

A "Marketing nélkül nem megy" konferencia mottójával azonos című kézikönyv jelent meg a Magyar Marketing Szövetség gondozásában.

A Magyar Marketing Szövetség alkotóközössége, amelyben mintegy 15 gyakorlati és elméleti szakember vett részt, a kis- és középvállalkozóknak kínál mindennapi munkájukhoz rendszerezett tudást, szellemes megoldásokat, fortélyokat, azonnal alkalmazható gyakorlati ötleteket.

A kötet közérthető nyelven íródott, világos szerkezetben, konzultációs lehetőséget is kínálva a szerzőkkel. A cél az volt, hogy kifejezetten olyanok számára nyújtson segítséget, akik a benne foglaltakat a napi üzleti tevékenységükben alkalmazni szeretnék.

A könyvet a www.marketing.hu oldalon elhelyezett képre kattintva, on-line lehet megrendelni.

 

A könyv adatai:
Készült a Magyar Marketing Szövetség gondozásában
Kiadó: T.bálint Kiadó
Felelős Kiadó: Juhász Gyula
Kiadás éve: 2009
ISBN: 978-963-06-8085-1